Alla inlägg under januari 2009

Av elin - 31 januari 2009 13:27

idag har jag gjort följande:

satt ihop en skohylla,

satt ihop en stege,

fixat "tapetsblommor",

malat delarna till min serveringsvagn en gang (ska malas en gang till om ca 5timmar.

Av elin - 30 januari 2009 13:04

sjukt längesen! gissa vem som är jag..

TFI

Av elin - 20 januari 2009 17:04

Har vart pa universitetet här i recklinghausen idag och skrivit in mej till TFI (tyska för invandrare) med start i mitten pa februari. 645 tim ska jag ga i skolan och läsa tyska förstas med kultur och politik. man till fre 9:45-13:00.

Ska bli skoj!

Av elin - 20 januari 2009 15:03

Idag har jag vart mycket effektiv och kaklat om badrummet!

Det kostade 30kr och tog ca 15min.

Ogräset är borta och jag är oerhört nöjd! Bilderna ger inte riktigt rättvisa tycker jag men,men.

Av elin - 16 januari 2009 17:44

Har vart och inhandlat lite tulpaner och vaniljljus för att fa det lite mysigt.

tänkte visa hur nyttiga vi har blivit genom att lägga upp bilder pa vara fruktskalar ocksa.

Av elin - 15 januari 2009 11:06

Jag tror att vara grannar har börjat tröttna lite pa att jag varje dag spelar Uggla och Rosenström pa högsta volym satidigt som jag vralar md i refrängerna likt the Fahlgren sisters.

Men man maste ju halla sig svensk liksom!

Gardagens party var jättekul! Massa vin och fnitter, var där fran 6-11.

Tattiana är nog världens gulliga tjej, jättetrevlig! Lite kul är det att hon flyttade hit fran ryssland som barn och hennes kille är halvt italiensk och halvt tysk samt jobbar pa toyota och jag har flyttat hit fran sverige och min kille är halvt pakistansk och halt tysk samt jobbar pa toyota. Helt ointressant för er kanske men kul tycker jag.

iaf vi var 8 tjejer totalt och beställde grejer för 6000kr. säljaren var nöjd kan jag säga1



Av elin - 14 januari 2009 09:11

Lägger upp lite bilder fran jul och nyar, det är alltid N som brukar halla i kameran sa när den kommer i min vard brukar den glömmas bort helt och hallet sa ja är oerhört stollt att blev nagra kort överhuvud raget!

Av elin - 14 januari 2009 08:38

Maste skriva att det var oerhört skönt att komma hem till tvättning, städning och matlagning efter tre veckor. Ska snart stryka lite skjortor at älsklingen och sedan kommer Gul hit pa besök. Hon heter faktiskt Gul (betyder ros). Vi ska vell ta en fika och ljuga lite.

Sen ikväll är jag bjuden pa en tjejkväll hos Ns kollegas flickvän (vi har haft dom pa middag förut,jättetrevliga), Det kommer en dam dit som ska visa upp och sälja lite produkter till oss, precis som ett tupperware-party fast nagot helt annat!

ska bli skoj skepp ohoj

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards